Det finns nästan INGET som gör mig så arg...

... som att jämföra One Direction med The Beatles!!!!!!!!
Grejen är den, jag har inget emot One Direction, jag tycker bara det är ett vanligt, rätt tråkigt band som sjunger rätt vanligt och har urusla sånger. Kort sagt är de sjukt överskattade enligt mig, men vem vet, de kanske blir jättebra i framtiden?
MEN att ens våga sätta Beatles och. One direction i samma mening är för fan ett brott mot mänskligheten!
Beatles påverkade hela världen och var ledare för en hel jäkla revolution. De skrev helt otroliga låtar som ändrat liv på folk. De var orginalet och skapade något helt nytt. One Direction är bara ett av alla dåliga band som försöker klättra upp mot stjärnorna till vilket pris som helst. Beatles är orginal. One Direction är en dålig kopia. Och nu inser jag att jag precis gjort det jag sa att jag hatar, jag har nyss jämfört Beatles med One Direction. Det ska inte hända igen!

Kommentarer
Postat av: Fridus

fick mig att tänka på hur bra den här stämmer.



http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4q17m7ZQy1qhwnfgo1_500.png

2012-05-29 @ 18:07:56
URL: http://fooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback