acrosstheuniverse.se

Hej alla fina, nu har dagen kommit då jag går över från denna blogg till min utbytesblogg! Jag åker ju om 1 vecka och 4 dagar (om det inte blir några dagar till framflyttat, vilket det kan bli pga visum) och känner att jag vill börja blogga där nu istället. Innan jag åker lär det komma upp en del vanliga inlägg med om vad jag gör dessa sista dagar i Sverige, men som sagt ingen mer uppdatering här utan ENDAST på http://acrosstheuniverse.se/
 
Glöm inte att jag har inte acrosstheuniverse.BLOGG.se eller .DEVOTE.se utan bara acrosstheuniverse.se 
 
Hoppas ni förljer mig på min USA-blogg! Länkar en gång till:
 
 acrosstheuniverse.se 
 
acrosstheuniverse.se
 
acrosstheuniverse.se
 
acrosstheuniverse.se
 
acrosstheuniverse.se
 
Nu kan ni inte missa länkarna hehe, PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback