Till mamma

Jag är så tacksam.
Jag älskar verkligen min familj. Jag får chansen att åka iväg i ett år till Usa, de slänger ut dem pengarna åt mig, bara för att de älskar mig, och för det är jag oändligt tacksam. Och att jag fått en resa till Liverpool för att de vet hur mycket jag älskar The Beatles. Och inte bara materiella saker. De finns liksom alltid där. Och mamma du läser säkert detta: Jag är så otroligt tacksam, jag tänker på det hela tiden och även om jag säger tack 1000 gånger så räcker det ändå inte, för jag får förverkliga mina drömmar tack vare er. Och jag vet att jag tjatar om Bali. Men vad du än säger så kommer jag inte ge upp det. Isabella är min bästavän och jag kommer inte träffa henne på ett år. Om de frågar med mig på en resa så är det väl sälvklart att jag vill med, det betyder inte att jag är mindre tacksam för Liverpool eller USA, absolut inte, jag tänker på det hela tiden. Men man kan göra allt. Man kan det om man tror på det. Och därför tror jag att jag kommer kunna åka till Bali också. Jag tror jag behöver det. Avslappning med min bästavän innan ett år som antagligen kommer bli något av det största/svåraste/mest spännande/läskigaste/roligaste i mitt liv. Och jag kommer inte be om massa pengar till Baliresan. Jag kommer spara själv, och får jag inget jobb, först då kan jag säga att jag ger upp Bali.
Men åter igen, tusen tack för allt, älskar er.





Kommentarer
Postat av: E M M A

HEJ fin blogg du har!♥ Älskar designen!:)

2012-03-19 @ 19:26:04
URL: http://kompiiisar.blogg.se/
Postat av: Michelle

Anmäl dig till veckans blogg!

2012-03-19 @ 21:59:47
URL: http://kjel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback