Jag sjunger min egna låt

Bestämde mig för vilken låt jag skulle sjunga dagen innan vår skolas melodifestival, var verkligen helt oförberedd och skrev ackorden samma dag som uppträdandet var. Är inte helt nöjd, och jag vet att jag hade kunnat göra det bättre och jag förberett mig bättre. Jag hade inte alls tänkt vara med men min musiklärare anmälde mig utan att säga något så jag hade knappt något val haha.
Måste också säga att jag är så JÄVLA ful i denna videon att det är helt sjukt haha. Der ut som en kutryggig fet jävla skabb med otroligt äckligt hår. SÅ FUL haha.

Nog med undanflykter, och grattis till Johanna som vann, superduktig!


Kommentarer
Postat av: Ida Bengtsson

Du är BÄST! ryser när jag lyssnar på den! <3

2012-03-26 @ 19:58:18
Postat av: Ida Bengtsson

Du är BÄST! ryser när jag lyssnar på den! <3

2012-03-26 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback