Helgen!

Mysig helg!
I fredags drog jag in till stan direkt efter skolan och tog en fika med Astrid och Isabella. Sen gick vi runt i det fina vädret och hade det allmänt mysigt. Senare, när astrid åkt hem drog jag och Isabella till Ticket för att kolla mer om Bali-resan, åhh det måste bli av!
På kvällen beställde vi pizza, kebab med pommes, familje-size, hemkörning... så jävla tjocka, dessutom hade vi ostbågar, Coca cola, jävligt mycket energidricka och Jack Daniels. Vi spelade i hur många timmar som helst med galet hög musik och satt där och skrek, haha så jävla härligt. Kan också meddela att jag vann med typ 4-1 hela tiden, ha-ha!
P lördagen gick jag upp tjugo över sex på morgonen för att stå i kiosken på lingvallen där det var en stor brottartävling (Min pappa håller ju typ i brottarklubben här i Ängelholm tsm med en annan). Var där i tre timmar och sen åkte jag tillbaka till Resmark. Vi gjorde mest ingenting men hade lika kul som vanligt. Eller jo, vi gymmade och sen drig vi hem till mig och hon dushade medans jag badade, så stod vi där och pratade och kastade shampoflaskor mellan oss, haha.
En gammal bild på mig och Isabella, tagen förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback