Gonna get rich!

Från och med nu ska jag inte köpa NÅGOT. Inget alls! Jag ska spara alla mina pengar tills dels Liverpool och i sommar! Ska bli rik! Dessutom så är det möjligt att jag följer med Isabell till Bali i Indonesien i sommar, så eftersom jag precis varit i Italien, snart ska till Liverpool, kanske ska till Bali och i Augusti ska till Usa i ett år så måste jag fan spara pengar! Jag har faktiskt sökt sommarjobb också, mycket stolt över mig själv, nu gäller det bara att jag får jobbet också!
Så från och med nu, inget extra godis eller pizza efter skolan, ingen onödig shopping och inga extra fikor... jag kommer nog gå ner i vikt bara för att jag ska spara pengar... jag vet inte hur många Marabou black jag har köpt under några veckors tid, det är för många i alla fall.
Nyttig ska jag ju också bli, hehe. Jo men jag har faktiskt fixat en stavmixer så nu kan jag göra smoothies snabbt och enkelt! Beach 2012, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback