Dimanche

Det blev inget gym igår. Istället följde Ida med till Zachrisons där vi åt middag, spelade fifa och lite sånt. Sen tog jag och Ida bussen in till Ängelholm vid 21. Jag gick hem till Isabella, och vi hade planerat en filmkväll hon och jag. Blev det så? Nej. Kommer dit, så är bla Hanna, Tilda och Frida där. Sen kom dessutom massa killar som vi dock var tvungna att slänga ut rätt snabbt eftersom vi faktiskt inte pallade eller kunde ha en fet fest helt oplanerat. Men ja, det blev typ kaos som alltid...
Jag, Isabella och Hanna tog det lugnt hos resmark nu idag. Spelade Obscure på wii, ett sånt killer-spel... sånt gillar vi! Sen åkte jag och Isabella hem till mig, spelade Fifa, snackade om Bali, och låg och halvsov.
Insåg nyss att jag har sovmorgon till halv tio imorgon, lycka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback