Släktträff med Guy Clark!

Ni kommer ihåg tv-programmet "Allt för Sverige" som gick på ettan i höstas? Ni kommer ihåg Guy Clark därifrån va? Guy kom tvåa, han är inredningsarkitekt samt flug-designer, han bor på Manhattan men har ett stort hus på lamdet och ett hus i Florida. Han är homosexuell och är tillsammans med Harrison. Han är Awesome! 

Han är i alla fall min släkting, och han och massa andra av hans amerikanska familj är nu i Sverige! Igår grillade jag, Adina, Amanda och några andra släktingar med Guy, Harrison och de andra Amerikanarna och det var supermysigt! Jag spelade och sjöng lite och de var superimponerade, sa att de kände massa folk på Warner music i Usa och att dom skulle hjälpa mig med min karriär och massa! Dessutom kommer jag träffa dem när jag är i USA nu i ett år! Åh dom är så himla härliga! 
 
Haha och Guy sa att han skulle skicka hem några flugor till mig om jag ville ha... hur nice?!?
 
Idag var det släktfest, superkul! Vi blev filmade av HD och sånt haha... Och imorgon är det midsommar som firas med Amerikanarna med och på kvällen är det fest här i Ängelholm med fina vänner.
 
ÄLSKAR min släkt verkligen, vi är bäst!
 
 
Jag, mina kusiner och Guy på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback