Och jag har sommarlov!

Blandade känslor faktiskt. Kul och sorgligt.

Jag sjöng ju idag och det gick SÅ JÄVLA DÅLIGT. Grejen är den att varje gång vi har tränat innan har det gått så himla bra, men nu hann jag ju inte sjunga upp eller något och allt bara fuckade sig... Men dom andra sa att det lät bra i alla fall, hoppas dom faktiskt tyckte det och inte bara sa det för dom tyckte synd om mig haha

Sen fick jag massa priser!
Jag fick två stipendier, ett i musik och ett i franska och dessutom fick jag och typ 4 till eller något en ros för att vi hade 300 poäng eller över! Jag hade MVG i allt utom 4 ämnen som jag hade VG i, är jättenöjd!

Berättar mer om vad jag gjort idag imorgon, nu ska jag på fest, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback