Mår inte riktigt bra

Allt med utbytesåret är så jävla jobbigt just nu. Först så fuckar sig organisationen, och så bara varenda sak man fixar leder till något ännu jobbigare. Varför kan inte allt bara gå som det borde för en gångs skull? Jag har sett fram emot detta fruktansvärt länge, detta året ska bli min dream come true, jag har planerat så sjukt mycket och lagt ner så mycket tid och pengar (vi fick betala 17 000 kr till sts när vi hoppade av pga att vi hoppade av organisationen så pass sent) på detta och i värsta fall så kanske det blir så att jag inte åker. Blir det sp sp vill ni inte ha med migg och göra kan jag säga för det skulle krossa mig fullständigt. Nej, det måste bli av. Men fan vad komplicerat allt är. 
Varför kan inget någonsin gå som jag vill?
Iaf, detta gör att jag är väldigt nere just nu. Också därför jag inte bloggar jättemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback