Fest!

JÄKLAR vad kul vi har haft det! Två dagar i rad, sjukaste verkligen. Midsommar var det galnaste jag har varit med om. Tror aldrig jag varit så påverkad hahaha men jag hade galet kul (av det jag kommer ihåg). Skämt och sido, det var crazy. Dagen efter skulle jag upp och jobba vid 9, men så jävl full som jag var på natten råkade jag sätta på exakt alla mina alarm HAHA så jag gick upp flera timmar innan jag behövde och insåg inte hur mycket klockan var förräns jag hade ätit frukost och allt. Jag var fruktansvärt bakis och att jobba till 5 var något av det jobbigaste jag gjort, MEN jag klarade det!
 
Älskar alla fina vänner, och börjar inse att jag kommer sakna många en hel del.
Vaknade hos världens bästa Ida idag. Chillade hos henne ett tag och nu är jag hemma och ska äta underbara, älskade ostbågar <3 Hehe jag är nyttig nuförtiden men en gång i veckan så får man kränga!
 
Förresten! Jag, Emil Persson och Johan Drangnér är släkt! Sjukaste haha! Hade ingen aning om det förrens Emil berättade att han också varit bjuden till vår släktträff haha...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback