Gårdagen!

Var som sagt i Båstad igår med Astrid! Gick runt lite, åt på Peppes, träffade folk... sen vid 9 så ÖSTE regnet ner och då hade vi börjat gå mot tågstationen för Astrid skulle hem och träffa hennes kille... tror ni inte att väärldens underbaraste taxichaffis stannar och ger och en GRATIS taxitur dit vi ska! Så himla snällt, tak du underbara främling! Vi tog tåget hem halv tio... jag tänkte först gå tillbaka men blev så jävla trött när jag satt och väntade på tåget med astrid så jag tog med det hem. 
 
Väl hemma träffade jag Isabella och Tilda, och Isabellas tyska vänner hon träffade i Nya Zealand var där! De var superhärliga och jag skrattade typ konstant!
 
Nu är det jobb som gäller hela juli ut... buhu har typ bara 4 lediga dagar kvar i juli. Jobbar VARJE helg!
 
 
JUST det.. vet ni vilka vi såg?? Bingo Rimer och Norlie från Norlie & KKV (Hade dock ingen aning vem han Norlie var men Astrid tyckte det var skitcoolt haha... hade aldrig hört en enda låt av dom, hon tyckte jag var störd)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback