Köpt på skivmässa!

Det fanns så mycket fantastiskt till så bra pris! Hade tyvärr bara runt en femhundralapp med mig så det var jobbigt :(

1. Rubber soul - Beatles.. Perfekt skick, inte en repa och jag fick den för FYRTIO kronor!!!


2. 1962-1966, the red album


Imagine - John Lennon


1969 Velvet Underground live


Let it be!! Endast 100 kronor för denna finis i perfekt skick!


Sen så köpte jag även en bok om John Lennon (man kan aldrig läsa för många!) för 50 kronor! Jäkligt tjock är den också!


735 sidor(!)



SÅ nöjd!








Kommentarer
Postat av: Angelica

Men du, du gjorde ju en hel del fina affärer där! :D Den där boken kan nog vara intressant, vet med mig att Paul var skitförbannad på författaren och tyckte att han sysslade med förtal .. Paul sa "Boycott this book, It's disgusting that someone like Goldman can make up any bunch of lies he sees fit and can be allowed to republish them without any fear of repudiation." .. Så antingen så hade Macca en släng av PMS eller så är nog boken inte särskilt mysig! ;)

2012-01-31 @ 22:31:42
URL: http://abbeyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback