I fredags!

Kan börja att tacka Elin och Ida för en superbra kväll!
Iaf, jag Paulina och Linnea gjorde vid oss och så hos Paulina, och sen drog vi till Orest på typ förfest, fast vi var inte där särskilt länge. Sen gick vi till roddklubben där festen var och det var super! Mycket folk och jättebra stämning! Jag Paulina och Linnea hade hur jäkla mycket dricka som helst, så det blev lite mycket för mig haha, men det var kul ändå! Här kommer lite bilder som fina Ida skickade till mig!
Om ni undrar vem jag är på dessa bilderna så är det jag som har en klänning med dragkedja där fram(jag vet att jag har haft den på nyår, men jag var på en pundarfest typ och tänkte att ingen såg mig, men sen kom jag på att jag lagt ut den här i bloggen haha...) och det är också jag som står med en rosa ciderburk i handen på (lite för)många bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback