Från den 16 oktober

Lägger upp 3 små egobilder tagna på mammas födelsedag den 16 oktober, då vi var i wanås på en utställning med Yoko Ono, som var underbar! Det var jättefint väder och löven var liksom fortfarande gröna fast lite gula, och det var varmt och det var bara supermysigt!

Halsduken på bilderna har jag förresten stickat själv!



såg nu att jag blundade på denna bilden.. jaja





"While you are mending the cup, think of mending the world" Så stod det på en papperslapp som Yoko skrivit på.

Det var fint tyckte jag.

En annan fin sak som jag redan lagt upp från utställningen var en massa stegar i olika former, färgar och storlekar. Och så stod det:

"See if the sky is heaven from the ladder"

Så. Himla. Vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback