Lite Beatles på Simpsons!

Det var nyss ett typ psychedelic (hur stavas det på svenska, psykedeliskt?) avsnitt av the Simpsons på Tv och i slutet när det var eftertext spelades en phykedelisk låt (Som var ett utdrag av Beatleslåten "Tomorrow never knows, en av mina favoritlåtar just nu) och i slutet... vet ni vad Homer mumlade? "I buried Flanders" HAHAHAHAHAHHA så kul!

Ni som inte är Beatles-fans lär ha tyckt att det var jättetråkigt och ingen vits med det alls... men jag grät nästan så mycket jag skrattade. hahahaha.
Och in case you wonder, nej jag tror självklart inte på Paul is dead teorin, tycker dock det är sjukt kul att det finns folk som på fullt allvar tror på det.
Dessutom så säger John inte ens "I buried Paul" i slutet på Strawberry fields forever, utan han sa "Cranberry Sauce" Så att ni vet liksom.
Och för icke-beatlesfans lär detta inlägg ha varit fullständigt oförståeligt och bara mycket konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback