50's baby!

I vår är det en massa 50-tal som gäller! Love love love!! 
Om man ska tänka min stil så är det liksom 60-talet i mitten, sen runtomkring har vi bohemiskt/psykedeliskt sent 60tal/tidigt sjuttiotal och även  50-tal, med underbara klänningar med tydlig midja!

Det är även en del 20-tal, med låg midja nu i vår, vilket inte är min favorit. Kan var supersnyggt, men inte riktigt min stil.
På tal och min stil så har jag verkligen klätt mig så hemst tråkigt på den senaste tiden. Den är så jäkla kallt att jag bara tänker på att vara varm och då blir det Jeans, tröja och kofta tyvärr. Inga knästrumpor, plisserade kjolar, skinnshorts, 50-talsklänningar eller liknanade. Mot våren kommer ni få massa outfitbilder men just nu är det knappt lönt att lägga ut en bild på en skjorta och ett par jeans, jag menar hallå, det ger ju ingen inspiration!
Inspireras av en av mina förebilder, Audrey Hepburn. Tänk även typ Grease, pink ladies.
Sen så är det såklart pasteller pasteller pasteller... precis som varje vår! Det kan vara supersnyggt, men jag är nästan lite trött på det... ett par mintgröna jeans tänker jag dock investera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äkta skinnshorts 100 kr =)



http://www.tradera.com/kort-auktion-skinnshorts-i-akta-skinn-snygga-trendiga--auktion_341737_149458431



2012-02-16 @ 00:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback