YESSSS och NEJJJJJJ

1. Jag fick jobbet på pannkaksladan! Jobbar för första gången nästa helg, lördag och söndag så om ni är sugna på pannkaksbuffé eller nåt annat gott på en mysig gård så åk till pannkaksladan i Höganäs, öppnar på torsdag och har sean öppet under helger och helgdagar fram tills sommarlovet då det är öppet varje dag!

2. Min mobil går inte att prata i telefon med så jag måste nog lämna in den och vara utan den i typ 2 veckor, I WILL DIE!!! Min älskade mobil... hur ska jag klara mig?!?!

Chillbild på Resmark när hon sov här häromdagen. Förresten, ser ni min garderob i bakgrunden? Det är vad man kallar stökigt, men i mitt fall rätt så välstädat. Tog i alla fall 4 timmar att städa rummet igår. Och då städade jag ine garderoberna för det är ett impossible mission.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback