Tomorrow will be a beautiful day!

Var hos Ida idag efter skolan tills typ strax efter fem! Alltid lika mysigt. Gjorde scones och tog det lugnt, härligt! Sen drog jag hem, slogs av en otrolig hunger och trötthet. Jag är alltid hungrig så det var inget konstigt men jag brukar faktiskt kunna vara vaken tills efter 18.00. Det kunde jag inte idag. Jag åt och sen praktiskt taget snubblade jag till sängen och däckade. Vaknade nyss. Är fortfarande trött. Ska sova. ahhhhhhh
Imorgon för jag tillbaks min mobil, LOVELY! Har ju haft min supergamla Iphone 2 (den allra första modellen) som är heeeeelt sprucken och fullständigt efterbliven. Hatar den. Det är förresten därför det inte blivit så mycket bloggning med nya bilder och så, jag har inte kunnat mobilblogga.
Kör på en bild på the strokes från låten jag redan lagt upp här, you only live once. Lovin it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback