Lily

Åh vad jag är glad! Jag har hittat en parfym som är 100 % jag!
Parfymen heter Lily och är gjord av ingen annan än modedesignern Stella Mccartney (Paul Mccartneys dotter)! Bara det gör att den är värd att köpa! Dessutom doftar den liljekonvalj, min favoritblomma som jag så länge jag kan minnas suttit och luktat på under vårt stora plommonträd i trädgården. Namnet på parfymen, Lily, kommer från vad Paul Mccartney brukade kalla sin fru (Stellas mamma) Linda för. Det stod för Linda I Love You. Linda dog i cancer år 1998, bara 56 år gammal.
I alla fall... var inne på kicks idag för att se om den doftade så gott som den verkade göra och, ja det gjorde den. Jag MÅSTE ha denna parfym!
Denna bild på Paul, Linda och Stella är så himla fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback