Världens. Nästbästa. Prao!

Sista dagen på praon idag då. Det har vatt så sjukt kul! Att det står nästbästa och inte bästa prao är för att .. i vintras praoade jag ju som skidlärare i Alperna, och det är klart.. det var ju bäst eftersom det var en jäkla semester till alperna! Men tillbaks till nutid.. Det har varit jättekul och mysigt och Monica och Anneli och alla är så snälla!
Jag ska få komma tillbaka i nästa eller nästnästa vecka och göra mitt egna smycke, för det var någon borr sönder den här veckan så det gick inte att fixa nu.
Och... jag fick som tack ett halsband med en klocka från Lotta Djossou! Blev så himla glad!
Okej.. nu är detta världens sämsta webcam-bild där datan speglar sig i klockglaset och allt.. men ni lär få se denna klocka fler gånger i bloggen, since I love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart praoade du i alperna och hur gick du tillväga? Vi skall praoa snart och jag hade mer än gärna viljat åka till alperna./Nina

2011-10-28 @ 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback