Raindrops keep falling on my head

Kom rätt nyss hem och JÄKLAR vad det regnar! Nu sitter jag här och myser lite och ikväll ska jag till Helsingborg för intervju om utbytesstudent!
Förresten... jag drömde en så fantastiskt underbar dröm inatt. Jag drömde att Geroge Harrison hade vatt på samma CISV-läger som jag (Han levde och var ung och snygg i nutid.. om drömmar kunde vara sanna asså)  I alla fall.. Och så bodde han i Indien (Han blev ju väldigt intresserad av Indien och dess religion/kultur på senare år) Och så kom han och hälsade på mig här i Sverige och han hade med sig en indisk gitarr eller nåt som jag fick hahaha.. men i alla fall och så var vi sjukt kära och allt var bara perfekt! Varför.. VARFÖR vad det bara en dröm?!
Man ser inte så bra.. men jag är DYNGSUR (förutom skjortan.. jag hade regnjacka på mig). Men mina Jeans är helt drypande blöta och mitt hår och mina skor/sockar. Och ja. Jag bytte om innan jag satte mig för att skriva detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback