Prao i mitt hjärta!

Denna vecka praoar jag! Är hos Astrids mamma Monica, som har en smyckesbutik som heter Fancy. Sjukt fina grejer... har dock inte särsklt mycket pengar så de enda smycken jag fått därifrån har jag fått från älskade Astrid i present. Mina pärlörhängen som jag alltid har på mig kommer härifrån. I alla fall. Jag fick skriva lite i mappar, putsa smycken och lägga ut dom snyggt i skyltfönstrena, jag fick sätta prislappar på saker.. och då var det saker för över 20 000 kronor ibland.. Är typ rädd för att röra smyckena för tänk om jag hade tagit sönder något liksom.. det hade varit rätt typiskt mig. Och vet ni vad jag ska få göra? Jag ska få designa/göra ett eget smycke!!! Sjukt kul!
HAHA kolla vilken "söt" bild jag hittade! Från någon julafton för typ en massa år sen! Har inget med inlägget och göra.. men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback