Och så var det fredag

Igår åkte jag efter skolan ner till stan för att ta en fika på Espresso house med Astrid och Isabella. Kom hem och var helt slut. Och idag var världens tråkigaste skoldag och nu när jag kommit hem är jag också helt slut. Jag blir verkligen trött av allting nu sen jag var så sjuk.
Ikväll ska jag nog sova hos Isabella Resmark. Och imorgon ska jag till min kusin Anna som fyller år och ska plugga i Usa.
FÖRRESTEN! Jag fick nyss ett amtal från en tjej från STS, och det är nu helt 100% att jag kommer åka till Usa i höst (efter nian) Eller ja.. jag kan ju fortfarande avboka det om jag vill eller om jag ångrar mig, men det lär inte hända!
Kommer att göra en ny utbytisblogg som jag bloggar från när jag är i Usa, och jag kommer att länka till den när den är klar, men det är nog lite tidigt ännu.
I brist på annat så blir det en bild på Beatles när de har kuddkrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback