En dag försent

Jag vet att det var igår det var 9/11. Men jag hann inte skriva om det då och jag känner ändå att jag måste skriva ett inlägg om twin towers. Bättre sent än aldrig. För 10 år sen (och en dag) hände något av det mest fruktanvärda som hänt. När jag var i New York för 2 år sen så var vi på Ground Zero (Stället där Twin Towers stod innan), och när jag var några månader gammal så var jag i New york med mamma och pappa och då s att vi i Twin Towers och fikade.. och att bara tänka att jag har vatt inne i det tornet är skrämmande.. tänk då alla de som såg det, och alla drabbade.. usch det är verkligen så otroligt hemskt.. man kan knappt fatta det.








Folk som hoppade eller trillade ut från de högre våningarna.. fallen varade i 10 sekunder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback