500 kronor fattigare , 13 vinylskivor + 1 beatlesfilm rikare!

Kom på att jag glömt skriva vad jag gjorde i söndags!

Jag, Adina, Amanda och Sabbe drog till Halmstad på skivmässa och det var fantastiskt. SÅ mycket vinyl!
Efteråt köpte vi Thai-mat och satte oss på någon äng i Halmstad. Det var ju varmt och soligt just i söndags också, så det var jättemysigt!

Här kommer vad jag köpte:


Överst till vänster: The Everly Brothers
Överst till höger: John Lennon & Yoko Ono - Double fantasty
Nederst till vänster: George Harrison - Somewhere in England
Nederst till vänster: Los Lobos - La Bamba


Överst till vänster: 60 jukebox-hits (Lite blandat 50/tidigt 60tal)
Överst till höger: Elvis Presley
Nederst till vänster: The Beatles - Twist and shout
Nederst till höger: California sound of the 60's (Blandade awesome 60tals-låtar , dessutom är det en dubbelLP


Överst till vänster: The beatles - Hey Jude
Överst till höger : The Beatles - A hard day's night
Nederst: Ringo Starr


Överst till vänster: John Lennon (The collection)
Överst till höger: John Lennon - Rock'n'Roll
Underst: Film, A hard day's night (UNDERBAR! Man får verkligen en inblick i deras "vardag" när de var som störst, även om det är lite tillgjort ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback