Yesterday

Gårdagen spenderades som sagt i Landskrona hos Tilda. Spelade gitarr och piano och sjöng en massa.  Vi drog ut lite senare, hamnade på någon fest men vi var bara där 1-2 timmar eller så. Sen hem till henne och tog det lugnt. Vaknade klockan typ halv 7 av att det ösregnade och haglade. Jag är seriös när jag säger att jag har aldrig sett så mycket regn. I vanliga fall kan man inte väcka mig när det fortfarande är mörkt, det går typ inte.. men detta regnet lyckades.. det lät som att fönsterrutorna skulle gå sönder av allt regn. Iaf.. Idag så drog vi till Landskrona ishall och åkte på allmän åkning. Jag hade aldrig åkt med mina nya skridskor, och ni som går på konståkning vet att riktiga skridskor tar ett tag att åka in och är jäkligt stela i början och det var dessa. Dessutom var dom helt fullständigt oslipade, vilket gjorde att jag inte kunde åka. Men jag fick låna Tildas skridskor ett litet tag och då kunde jag iaf göra någon piruett trots att det inte var mina skridskor. Kul var det i alla fall, det var längesen jag var på isen!
Jag har klippt mig förresten, nänstan 1 dm slitet hår är borta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,vad snyggt!!

JAG SAKNAR DIG

2011-10-09 @ 12:06:53
URL: http://witheredrose.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback