See if the sky is heaven from the ladder - Yoko Ono

Yoko har ställt ut sin konst i Wanås (Ligger i östra skåne) och där var jag och familjen i söndags på mammas födelsedag! Det var vekrligen fantastiskt! Hon är så otrolig, Yoko.





Wishing tree - skriv en önskan och knyt det på trädet.. den fanns en massa träd hel fulla med önskningar. Oh Yoko <3


Är jag inte duktig? haha


På skylten för detta konstverket "sky ladders" stod det som min rubrik säger: "See if the sky is heaven from the ladder" Så vackert!


Bilderna laggar så jag får inte upp fler, me ndet var även ett konstverk som hette "my mom is beautiful" där man skulle skiva postit-lappar om sin mamma och sen fästa på en vägg och ett annat konstver "Medans du lagar koppen, kom ihåg att laga världen". Där var trasiga koppar man fick limma ihop och tejpa och knyta med  snören och sen skriva en anteckning på en lapp vid koppen om man ville, och där var hur många koppar som helst! Bilder kommer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback