Frusen och trött

Sjukt hur regn kan göra en depp! Åker till skolan = dyngsur. Idrott, intervalllöpning UTE = dyngsur. Åka till stan från skolan = dyngsur. Visste ni att det är JÄKLIGT jobbigt att sitta och vänta på att solosången ska börja i ungefär en timme när man är heeelt blöt! I alla fall så är jag nu hemma, och jag fryser fortfarande. Klipper ut lite inspirationsbilder som jag ska sätta upp i min garderob (Jag har börjat sätta upp bilder där.. mest 60tals modeller och så... underbart!) Sen så kollar jag på MadMen , underbart det med!
Förresten! Vet ni vad jag och Lisa får jobba med på SOn? Ungomskultur från 50talet och framförallt 60talet!! Vi ska skriva om The Beatles, mode, annan musik, hur 60talets ungomdar såg ut och betedde sig etc... SÅ KUL! All kärlek till vår So-lärare!
Sjuuukt sleden tjej. Nu ska jag sova eller nåt. Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback