Beatles songs A - Z

Across the universe
Back in the USSR
Come together
Don't let me down
Eleanor Rigby
For no one
Girl
Hold me tight
I am the walrus
Julia
Keep your hands off my baby
Lucy in the sky with diamonds
Michelle
Not a second time
O-bla-di O-bla-da
Paperback writer
Q -
Run for your life
Strawberry fields forever
The long and winding road
When I get home
You really got a hold on me


I brist på liv så har jag valt en Beatles-låt för varje bokstav. De enda bokstaver jag inte kom på och inte ens hittade när jag sökte på google var Beatles-låtar som börjar med Q, enkel-V och Z. Om någon kan det så lovar jag att ni får en permanent länkning!
Iaf.. försökte att välja låtar jag inte visat i bloggen så mycket förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback