Tonight

Ikväll blir det Breaking dawn med tjejerna! Ni som läst min blogg länge vet att jag var verkligen hysterisk innan. Innan liksom alla blev det, för när varenda tjej oavsett om de läst en enda bok eller inte "älskade the twilight saga" mer än något annat" så tyckte jag bara det blev så jäkla löjligt typ så det blev att jag slutade vara sån supersuper. Men jag tycker såklart fortfarade att twilight är underbart på alla sätt! Böckerna tycker jag är bäst (läst dem alla både på svenska och engelska minst 3 gånger på båda språken haha) men jag har hört att Breaking dawn ska vara skitbra, vilket vi hoppas på!
Nu ska jag äta och vila efter världens segaste skoldag. Det är verkligen sjukt hur man kan göra en så tråkig och lång dag PÅ FREDAGAR?! Den blir nästan förstörd. Ok nu ska jag sluta klaga! Ha en bra helg alla fina!
Lägger upp en bild på dösnygga Brigitte Bardot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback