The orgies on his yacht, he surely must be happy with everything he's got

Rubriken. Från en AWESOME sång. Lägger upp den en annan dag.
I alla fall. Tänkte lägga upp lita charmerande bilder på mig. Utan smink och såntdär. Jag slår på stort idag!
Jag är inte stolt över att ha en gitarr. Borde nog inte ens visa upp den här för den är säkert den billigaste sorten eller nåt. I dont know. Är inte någon guitar hero, eller jo det är jag på spelet guitarhero, visste ni att jag klarat alla låtar på expert haha? Jaja. I alla fall. Jag satt med den när jag tog bilderna. Jag var ful = gömde mig bakom gitarren så mycket som möjligt. Varför förklarar jag detta? Jaja. Nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback