16/11 2011 eller nåt sånt

Hej!
Ligger just nu i sängen och pluggar kemi, KUUUUUUL... Idag drog jag och Ida direkt efter skolan in till stan. Fikade på Espresso house och sengick runt i affärer. Ida köpte massa snyggt... själv så skulle jag köpa ett par sjukt billiga (men snygga) jeans på rea inne på jeanskompaniet för 299... så har man inte tillräckligt med pengar på kortet. Jag är verkligen fattig, måste skaffa jobb! Iaf. Senare kom Isabella ner till stan med och så drog jag och hon till friskis och gymmade. Den pajasen hade glömt sina skor + att hon glömde fälla ner en sån sak på en benträningsapparat eller vad man nu säger så det såg så jävla miffat ut när hon körde... jag skrattade så jag höll på att dö!

Funderar på att radera videon på jag är hos dig igen... funderar på att radera alla videor på när jag sjunger för allvarligt talat sjunger jag bättre i verkligheten. Jag säger ite det för att ni ska tro att jag är bäst i verkligheten, eller något sånt, men inga av de tre videor jag lagt upp visar egentligen hur jag sjunger. Jag får helt enkelt spela in nya men jag orkar aldrig.
Kom gärna med tips på låtar!


Ska förresten uppträda på måndag med "Dream a little dream" gjord av the Mamas and the Papas, kom och kolla på musikskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback