Jadå

Fått ett uppdrag att skriva om inredning och så. Hmm om jag hade fått inreda ett rum precis som jag ville så hade det varit mycket ljusa färger. Antagligen vitt och aprikosrosa typ. Mycket rosor. Mycket spets, typ spetsgardiner och sånt. Och det skulle vara ett lugnt rum som man bara kan koppla av i. Ljust skulle det vara, stora fönster. En öppen spis , stor walkincloset. Och så en sån stor mjuk såndär himmelsäng. Och så tavlor på sina vänner och de man älskar. Gärna lite 60-talsinspirerat. Gammeldags, typ vintage. Ja precis så skulle jag vilja ha mitt rum. Tycker verkligen om att inreda saker för jag älskar att vara kreativ. Om man inte orkar dammsuga så ofta kan man ju alltid skaffa heltäckningsmatta, sjukt skönt att gå på också, som om hela rummet var en stor madrass. Det finns en bra sida med lite tips och sånt som du kan komma till om du klickar här

Puss :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback