Onsdag!

Onsdag idag, jag är fortfarande sjuk :( Tack & lov mår jag bättre nu än igår... Igårkväll låg jag och grät för att jag hade sp ont i halsen, jag kunde inte svälja, och halstabletterna hjälpte inte ett skit! Inte ens mina skitstarka tabletter från då när jag var sjuk i veckor och min mun var helt förstörd hjälpte. Och dom tabletterna, jeez... sjukt starka! Man får inte köra bil eller nåt sånt med dom och man ligger typ och skrattar för ingenting hahah. Jaja. Nu är det endast TRE dagar kvar tills den bästa dagen i hela mitt liv! Jag överdriver verkligen inte. Paul Mccartney-konserten kommer bli den BÄSTA dagen jag någnsin upplevt och någonsin kommer uppleva! Bättre än någon av mina resor, bättre än någon julafton eller upplevelse... MYCKET bättre. Det går liksom inte att jämföra. Allt annar bleknar liksom bort i jämförelse med Mccharmely-konserten! Så jag ber till gud att jag ska vara helt frisk tills på lördag för det är den enda dagen på hela året jag bara inte får vara sjuk på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback