Hos Resmark!

JULLOV! Sjukt skönt! Idag sjöng jag på alla tre avslutningar! Jag kanske sa det i förra inlägget jag kommer inte ihåg, men jag sjöng Torn och duktiga Vinga spelade piano till och sjöng stämma. Det blev faktiskt bra!
Sen fick jag mina betyg och jag är jättenöjd! 7 mvg och resten vg.

Nu är jag hos isa och vi drog innan till Mcdonalds, snackade med han i kassan om schitzofeni... Isabella trodde att det var att mn hallucinerade medans jag trodde att man hade delade personligheter eller vad man ska säga. Jag hade rätt. Sen fick vi stora drickor och milkshakes fast vi bara betalt för små. Lovely!

Här kommer film på det jag och Vinga sjöng idag:

Kommentarer
Postat av: julia

Sv: ja ellerhur?

Måste bara säga att du har en riktigt skön röst också!

2011-12-23 @ 01:20:53
URL: http://skrytlagom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback