En låt som faktiskt betyder på något konstigt sätt

I'll kill her - Soko
Denna låt hörde jag för första gången för typ två år sen eller något. Det var Isabella Resmark som visade den och jag kommer ihåg att jag först tyckte den var skitdålig. Sen började man gilla den för det blev en sån låt alla i vårt gäng sjöng på fester och sånt. Och sen glömde man bort den. Och nu hittade jag den av en slump på en annan blogg och insåg att den är faktiskt jävligt vacker. Dessutom ger den mig så många minnen. Det var ungefär vid den tiden Isabella hittade denna som jag och hon blev så sjukt nära vänner.

Kommentarer
Postat av: ' d anni

- Okej tack ändå :)

Har kikat där men hittar inga som faller mig i smaken riktigt hehe:)



Kram

2011-12-27 @ 16:42:19
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback