Take a sad song and make it better

Hey! Onsdag. Jag ska sticka sockar i slöjden. Eller strumpor som alla alltid säger till mig att det heter, men sockar låter ju 1000 ggr bättre! Sen var jag på återbesök på sjukhuset och även på akupunktur igen.. ska dit och sticka nålar i mig minst 10 ggr!! Men det är faktiskt väldigt avkopplande när man ligger där med nålarna i sig och vilar.. man får ett sorts inre lugn som är väldigt skönt.
Förresten, är det bara jag som tycker att juryn på True talen s-u-g-e-r! Asså dom röstar ju vidare massa dåligare och så åker jätteduktiga folk ut!
Denna råsnygga tröjan (tycker jag) har jag på mig idag och kommer från Kokaii. Jeansen som inte syns på bilden är mina nya snyggingar från Acne.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback