Je suis malade, et ce n'est pas drôle

Och för er som inte läser franska i skolan, eller är från fankrike eller något liknanad: Jag är sjuk och det är INTE roligt :(
Sisa dagarna på sommarlovet så har man feber, ööööh! Har legat i sängen hela dan igår och idag. Kollat underbara filmen "Help" med The Beatles, kollat lite Greys Anatomy och annat. Nu ska jag nog börja kolla på säsongerna av Mad Men om ni ville veta.
Imorgon ska jag egentligen köra upp med moppen eller vad man säger, det är det sista innan jag ska skriva det stora provet. Och efter det ska jag och mina kära kusiner: Tilda, Adina, Lotta, Anna, Amanda, Mattias och Christoffer käka pizza och så på kvällen. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så att jag kan utföra mina planer eller vad man säger.
På lördag ska jag till Malmö på intervju om utbytesstudent till Usa. (Jag vill fortfarande helst till Sydney, Australien men vi får se om det blir av eftersom det är mycket dyrare så då måste jag hitta ett jobb och jobba extra extra extra mycket)
bild bjuder jag på också, snällt I KNOW , även om jag ser ut som något katten släpat in.
Hoppas ni har ett bättre avslut på lovet än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback