mmmmm

Efter skolan träffade jag Lovisa, Johannes, Harald och Simon (och en som jag inte känner bra, benne som stack efter typ 5 min) Sen atck alla efter ett tag och jag och Lovisa satte oss på vår brygga vid ån, drack pepsi, åt klubbor och snackade. Vad vi kallar lovisabella-time. Coolt, jag vet. Sen var det konfa oc efter det käkade jag och Lovisa och träffade Johannes och Harald en gång till. Sen hem och nu ska jag läsa färdigt min galet tråkiga klassikerbok som vi har i läxa att ha läst klart tills imorgon. Tummen ner för Robinson Crusoe. Imorgon e det fredag. Och jag ahr ändrat mig om helgen. Den kommer bli riktigt jävla tråkig tror jag.




Nej asså man pallar ju inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback