Idol

I'm back. Yeah. Det var inte många dagars bloggpaus men jaja (:
__________________________________________________________

Om idol detta året.
Galet bra artister, alla är riktigt grymma tkr jag.

Meeeeeeeen jag har två favoriter.

1. Sassa!
Dels så tycker jag hon är sjukligt cool! Sjunger bra, har egen stil och bara kör på.
Sen så känns det ju ganska mycket coolare för att: Hon är med i ett band som heter Make a mess, och i det bandet finns det två andra tjejer, och jag känner dom tjejerna, och dom tjejernas pappa känner min pappa bra, så vi har vart där mkt och jag har träfat Sassa och så, och jag har spelat in en låt på samma ställe som Make a mess selar in deras låtar.


2. Sebastian Kranz (eller hur det nu stavas)
och NEJ, det är inte för att jag tycker han är snygg, inte heller för att han sjunger bra.
Men mitt hjärta smälte när han sa att han älskar kebabpizza med pommes.

Kebabpizza med pommes in my heeeeeeeeeart! Det måste jag ha med på min nästa hissochdiss-lista!


Men jag får nog säga att Sassa slår Sebastian Krantz,


Btw! Snart kommer det upp en ny design på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

vart har du köpt din bikini som du har i din heder?

2011-12-27 @ 20:41:31
URL: http://cassandrafrojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback