11 september. 9 år sen

11 September idag. Exakt 9 år sen The Twin Towers (World Trade center) krashade.
Sitter och kollar på ett program just detta och det är bara så hemskt att man vill gråta.
Vet inte riktigt vad mer man kan säga, man är helt mållös bara att nåt sånhär faktiskt har hänt.


Kan tillägga att jag faktiskt har varit i World trade center när jag var 6 månader gammal och nu för ett år sen typ så var jag på Ground zero (Stället där The Twin Towers stod på)

uschuschusch det är bara hemskt.
Måste ner och kolla vidare på det där programmet nu, pusshaj.



Innan den elfte september 2001





Kommentarer
Postat av: emma

Sv; Tack så jätte mycket! :)

du hade en väldigt fin blogg du med:)



bara fint, lite problem haha, ska snart döma match;o med typ cp knä som ja inte kan röra mig med:o

men annars finfint!

dusj?:)

kraaam

2010-09-12 @ 12:33:35
URL: http://eemmaaasa.blogg.se/
Postat av: emma

sv; hahah nae det funkade ju=)

kul att höra du :)



kraaams

2010-09-12 @ 16:45:40
URL: http://eemmaaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback