Presenter

Tänkte skriva om en present jag fick för två år sen tror jag det var. Jag önskade mig en hund jättejättemycket. En likadan hund som min kusin hade, en vit liten fluffig Bichon Frisé. Men mamma har alltid sagt nej tydligt. Pappa ville heller inte ha den så det var liksom out of question. Så kom julafton. Och när jag öppnat alla presenter var jag verkligen nöjd. Då kommer mamma och pappa med två till presenter. Tyckte det var ganska konstigt jag menar alla hade ju redan fått alla presenter nu? Så öppnade jag den första. Så var det en liten vit valp fast i gosedjur, och jag liksom, uhm okeeej? Är det för att jag inte ska få en riktig hund eller? Jag fattade verkligen ingenting. Sen öppnade jag nästa present och då var det en bok om hur man tränade hundar. Det tog ett tag för mig att fatta, men sen bara kollade jag på mamma och bara: Ska... ska jag.. få en... hund?!?! Och hon nickar. Vad tror ni jag gör. Jag börjar gråta haahhah. Men gud vad glad och förvånad jag blev!

Och nu har jag haft henne i 1 1/2 år, min lilla Blanca :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback