Min bästavän

Tänkte berätta om min bästavän.
Hon heter Ida Victoria Bengtsson Kurtz. Jag lärde känna henne på en rögle match för lite mer än två år sen. Sen började vi umgår mer och mer. Efter ett tag bildades ett"kompisgäng" som vi döpte till muppisarna, HAHAHAHA vi var rediga coolingar *host* I alla fall då börjades vi träffas ännu mer. Jag vet inte varför, antagligen för att Ida är en sån underbar människa så fastnade jag för henne och hon blev en väldigt betydelsefull människa för mig. Sommaren 2009 tappade vi kontakten, jag vet nte varför men vi träffades typ inte då. Men sen på hösten när vi började på nyhem båda två så började vi va mer igen. Båda går på volleyboll också så det började väl med att jag följde med Ida hem innan volleybollen och så. Sen började vi träffas mer på helgerna och så också och vi kom närmare varan igen. Nu skulle jag aldrig kunna tänka mig att vara utan henne. Ni kan nog inte förstå vad Ida betyder för migför det är näst intill obeskrivligt och den här texten beskriver bara en liten del av den kärlek jag känner till henne. Hon är den vännen som alltid finns där, som man alltid har roligt med och bara kan vara trygg hos. Hon är den underbart söta personen som lyser upp skoldagarnaoch hon är den personen som gör att jag inte bryter ihop helt för att jag trivs så dåligt i min klass. Ida, du är min solstråle, min ängel. Vad som än händer kommer jag alltid att finnas vid din sida. Du och jag, hand i hand, det är så det ska vara. Jag älskar dig mer än det finns ord till att säga. Min bästavän, föralltid.
precis när vi lärde känna varan, HAHAHA fråga inte vad vi gör!


Kommentarer
Postat av: ida

aweeee isabella!

blir tårögd av att läsa detta, och jag tycker verkligen detsamma till dej! <3

det är DU som gör skoldagarna bra och de är DU som är en liten glädjespridare som jag alltid har kul med, så skönt att va med dig, då kan man alltid va sig själv& säga allt man vill för du säger inget vidare, litar på dej till 110 % , glad att jag känner dig så bra som jag gör! älskar dig så himla sjukt mycket världens underbaraste bästavän<3

och tack för texten,mega gulligt av dig! puss och ha de bra, love yooou forever!:D <3<3/ida

2010-03-09 @ 15:11:47
Postat av: bella

Hej, nu har jag svarat på frågestunden - titta på svaren!

2010-03-10 @ 15:41:03
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback