Bad update

Förlåt för min dåliga uppdatering, men det är bara så att tisdagar är sjukt jobbiga. Slutar skolan hinner hem och byta om och sen volleyboll, så det är inte förens nu jag ens hinner ta en minut för mig själv.

Iaf, volleybollen idag kunde ha gått bättre om man säger så... gick rikigt uselt.
Har ont i min handled och båda mina knän, hur lyckas man? Måste köpa ett till knästöd också. Låter som jag är typ en 90åring med svårigheter att röra sig haha jag vet -.-



Btw, är det bara jag som vill att sommaren ska komma?

Bikini, stranden, värme, sommarlov, havet - allt blir bara så mycket enklare när det är sommarlov :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar sommaren! :):)

2010-03-02 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback