Ny header och ny Meny2

Tyckte det var dags med en ny header och en ny sidmeny (Den med bilder på mig) Den förra headern+sidmenyn var med bilder sen i vintras, hade vinterjacka på mig och så, men nu är där i stället nya sommarbilder Säg gärna vad ni tycker.

Ps, om ni vill ladda ner egna penslar till photoshop (Kronorn och "virvlarna" i headern är penslar som jag själv laddat ner) så är en jättebra sida Deviantart.com.



Bild på Lovisa och mig, senaste gången vi sov över, såhär sitter vi och kränger godis och kollar på film. Yäääh.



Kommentarer
Postat av: Lovisa Jönsson

ja, jag säger då det.

detta är verkligen vi i ett tefat!

hahaahahaha, remember?



bloggen är jättefin föresten!

älskar dig latexbruden.

2010-06-14 @ 15:25:20
Postat av: Jenny

Tack detsamma! Visst, jag sätter upp dig där :)

Kram

2010-06-14 @ 16:03:54
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/
Postat av: amelia

sv; tack så mycket! :)

2010-06-14 @ 16:20:05
URL: http://alexanderssonamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback