Love to Usa

Åh gud. Usa är verkligen det bästa landet som finns. Jag känner mig seriöst mer hemma i det landet än vad jag gör i Sverige. Allting känns så rätt där. Jag har varit i Usa 3 gånger. Första gången var jag bäbis. Då var vi i både Florida och New York, och Twin towers hade inte rasat än, så jag har faktiskt suttit i ett av the twin towers :D Andra gången var jag i Springfield (Ligger i Massachussets, ca en timme ifrån Boston), då var jag borta med cisv i en månad. Tredje gången var ungefär ett år sen: Då var jag också i Florida och New York. Jag saknar det så att det gör ont! Jag har en del släkt som bor i Florida, Boca Raton (Ligger ca 1 timme från Miami, precis vid havet) och dom kommer hit varje sommar och hälsar på, förra gången jag var i Usa bodde vi hos dom också. När jag flyttar hemifrån så ska det definitivt bli till Usa, det är inte bara något jag säger, jag lovar.

Ett ställe jag drömmer om att komma till är Los Angeles, någon som varit där? :)



bild från florida

Kommentarer
Postat av: Felicia

vad härligt!

2010-06-01 @ 20:34:26
URL: http://feliziazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback