Laserdome , Lovisa, Astrid

Laserdome med klassen todayy.
-917 avfyrade skott
-träffade: 108
-träffade mig: 63
- jag träffade arvid: 21 mohahahha

Sen träffade jag Johannes, Harald och Cappe vid stationen, så jag stannade där ett tag och snackade med dom. Trevligt typ (:

______________________________________________________

Nu ska jag snart ut och träffa Lovisa och Astrid och kanske någon mer, vad vet jag? Sen sover jag hos Astrid tror jag. Jag vill till strandeeeen! Men imorgon blire grillning och sånt gött med folk så jag övelever nog utan the beach.



Ett awesome foto på Ida, fotograf, jaaaaaaaaaag ohyeah!

Kommentarer
Postat av: jenny

jättefin bild, ashärlig!

vet att jag kommentera aslångt bak, men kom in på din blogg genom google så ;)

2010-11-10 @ 18:40:08
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback