Åkt skridskor - med HOCKEYrör :ooo

För alla som inte vet så gick jag på konståkning från att jag var 4 år till att jag var 12 år. Slutade för lite mer än 1 1/2 år sen. Mina konståkningsskridskor var för små så vi sålde dom och vi håller på att fixa nya. Men idag skulle jag iväg och åka skrdskor på en sjö, så jag fick ta min mammas hockey-skridskor :o!
Hahahahahahhaha ni skulle sett mig, jag lovar, jagvar absolut sämst på hela sjön och det var nog 100 pers där.

Det gick verkligen inte att åka!


<-- helt omöjliga att åka i!


<-- såna här skridskor eller tex jofa-skridskor som man köper på tex intersport och kallar dem konståkningsskridskor är också omöjliga att åka i, det går helt enkelt inte.


<-- Tummen upp helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: felicia

var har du köpt dom där? bra? :D
svara gärna på min blogg så jag ser :D

2012-10-20 @ 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback