Minnen som inget kan slå!


Ven med Olivia, så underbart. Jag kommer nog senare ikväll lägga in et inlägg om min bästavän olivia som jag inte träffar alls längre ;o



Jag och min älskade kusin Adina tog en volymtång och använde i hela håret, fyfan vad kul det var HAHAHAH. (erkänn , jag var solbräääänd som f*n ;D)


Den kvällen, sååååå kul! Jag, Emma och Ida kollade på New moon premiären och jag satt och grät heöa tiden och dom satt och skrattade sönder åt att jag grät typ och mitt i allt så ringer idas telefon, smidigt hahaha :)



Bilden är från min och lovisas otursdag

1. Ute på stan i 10 minus.
2. Bussarna gick inte hem (det viste inte vi)
3. Vi fick GÅ hem
4 Vi går fel väg och hamnar vilse i skogen

Det hände en massa mer läskiga saker men jag orkar inte ta upp alla detaljer nu haha ;)




Kommentarer
Postat av: cassandra

ahahhaha :)

2010-02-15 @ 20:22:14
Postat av: amanda

nawwwww

2010-02-17 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback